Trouble

niedziela, marca 08, 2015

Hej!
W dzisiejszym poście mam dla was stylizację bazującą głównie na granatowym kolorze. Ostatnio to mój ulubiony kolor. Na sobie mam bardzo ciekawy T-shirt z nadrukiem z Reserved, dwurzędowy kardigan z H&M, granatowe jeansy z H&M i sportowe buty od Jack&Jones. Do całości dołożyłem dodatkowo złoty zegarek. Podsumowując stworzyłem dla was streetowy/casualowy look.
Piosenką którą polecam wam w tym tygodniu jest utwór Iggy Azalea ''Trouble'' z Jennifer Hudson.
Co sÄ…dzicie o tej stylizacji? Podoba siÄ™ wam?
Pozdrawiam Kuba!


Hi!
In today's post I prepared for you navy blue outfit. Lately this is my favourite color. On me you can see Reserved T-shirt wiht amazing print on it, double-breasted cardigan from H&M, navy blue pants from H&M and sneakers from Jack&Jones. As an accessories I added a gold watch. Song that i recommend you this week is ''Trouble'' by Iggy Azalea and Jennifer Hudson.
What do you think about this outfit? Do you like it?
Best Regards Jake!




And a little trouble only makes for a good time 
So no one knew that red flags'd be a good sign 
















Spodnie/Pants - H&M
Buty/Shoes - Jack &Jones
Sweter/Jumper - H&M
Koszulka/T-shirt - Reserved
Zegarek/Watch - No Name

You Might Also Like

45 komentarze

  1. Fajny zestaw. Bardzo lubie granat i ciutkÄ™ elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Åšwietna stylizacja, koszulka ma fajny nadruk :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna koszulka. I oczywiście świetnie dopasowana do reszty.
    foxhurvia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto, naturalnie i efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome outfit love your hair style it rocks. Have a great week.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny motyw na koszulce :) Z kolorem granatowym jest jak z szarym, do wszystkiego pasuje i elegancko się prezentuje. Marzy mi się ładnie skrojony granatowy płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo Å‚adna stylizacja :)
    i masz naprawdę świetną fryzurę :)
    P.S. Post na moim blogu powinien pojawić się jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. great shoes :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jesteś! masz super styl :)

    http://allforalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wyglÄ…dasz :)
    LubiÄ™ tÄ… piosenkÄ™ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cool, I love the shoes, they are awesome :D
    have a nice week :)
    Oliver

    http://www.oliverwaldmeier.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello from Spain:great t-shirt.. I really like your look and your style. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna piosenka, klimat teledysku też fajny, miło sie oglądało

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszulka jest cudna! Sama bym w takiej chodziła :- D.
    A w ogóle wyglądasz jak mój znajomy, kropka w kropkę :-).
    Pozdrawiam,
    Ja, Pingwinek

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfect look and nice hair style. ^^
    Have a nice week...

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your outfit, and I love a lot blue color. Thanks for visiting my blog, dear. Keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na fanpejdzu masz napisane, że jesteś z woj. Lubelskiego można wiedzieć skąd dokładniej?

    OdpowiedzUsuń
  18. that print is just great . N ur hair as always lovely..
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfect jacket!!
    Greetings.


    NEW OUTFIT IN MY BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. The shirt is amazing! Love it, want it! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. JAK ZAWSZE świetnie! niesamowite poczucie stylu, wszystko idealnie dobrane! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Terrific look. That tee is amazing, makes all the difference. Cool!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  23. Åšwietna stylizacja, podoba mi siÄ™ taki look ! ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie skomponowałeś tą stylizację. Ja również lubię granatowy kolor :) Jako fan swetrów, Twój nie może mi się nie podobać! Buty też do mnie trafiają, bo przypominają reebok classic leather, a te ostatnio zawróciły mi w głowie xd.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. You look super cute and handsome. :)

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Nadruk faktycznie genialny! Spójny look, a ja ostatnio polubiłam bordo i można powiedzieć, że jest to moja nowa czerń :D A u mnie (w końcu) nowy post :3

    OdpowiedzUsuń
  27. You look so great! I love this t-shirt, is amazing

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna bluzka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Love the print on your tee!!!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  30. Super outfit i fryzura:) taka szalona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. LubiÄ™!! :)
    Obserwuję, nie ma to jak płeć męska w blogosferze!
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Åšwietny look.
    bajecznykoralik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Love this outfit Jakub, especially your beautiful cardigan!!! Today I have a new outfit on my blog! If you want, take a look at my blog and let me know what you think.....Have a nice day, kisses and thank you for stopping at my blog,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi sie t-shirt !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like me on Facebook

Lookbook